آیا جراحی زیبایی برای من مناسب است؟

انجام عمل جراحی زیبایی بینی برای هر کسی توصیه نمی شود. در ابتدا لازم است شما انگیزه و دلایل تمایل به انجام جراحی را بررسی کنید و آن ها را با یک جراح متخصص در میان بگذارید و مطمئن شوید که اهداف مورد انتظار شما از جراحی قابل دستیابی هستند. فرقی نمی کند که می خواهید تزریق بوتاکس انجام دهید یا جراحی پلک یا هر عمل دیگری، ابتدا لازم است درباره اهداف خود فکر کنید و در جلسه مشاوره انتظاراتتان را با جراح در میان بگذارید.

تصویری که از خودتان دارید

هنگامی که می خواهید برای انجام عمل زیبایی تصمیم بگیرید ، مهم ترین چیزی که باید در چک لیست خود در نظر بگیرید تصویری است که شما از خودتان دارید.

در نظر داشته باشید که عمل زیبایی می تواند حسی که نسبت به ظاهر خود دارید را تغییر دهد اما نمی تواند در حسی که کلا درباره خودتان دارید تغییری ایجاد کند. باید به خاطر داشته باشید که عمل زیبایی می تواند ظاهر شما را و آنگونه که دیگران شما را می بینند تغییر دهد اما نمی تواند در احترام به نفس شما تغییری ایجاد کند. در واقع عمل زیبایی برای افرادی مناسب است که اعتماد به نفس خوبی دارند و تنها چیزی که از آن ناراضی هستند صرفا ظاهرشان است.

سلامت جسمانی

برای انجام هر گونه عمل زیبایی، از جمله جراحی های پلاستیک ، پزشک شما باید مطمئن شود که شما در سلامتی کامل به سر می برید. در صورتی که شما تحت نظر پزشکی هستید و دارویی مصرف می کنید ، یا بدون تجویز پزشک دارویی از داروخانه می خرید و مصرف می کنید یا آلرژی دارید و درباره هرگونه سابقه پزشکی خود لازم است با متخصص زیبایی صحبت کنید. دادن این اطلاعات به متخصص زیبایی بسیار ضروری است تا او بتواند بهترین روش درمانی که مناسب با شرایط شما است را انتخاب کند.

داشتن هرگونه بیماری یا سابقه پزشکی یا مصرف دارو ها مانع انجام عمل زیبایی نمی شود. اما داشتن این اطلاعات مهم هستند. در برخی موارد ممکن است لازم باشد به جای انجام جراحی باز از روش های غیر تهاجمی برای انجام عمل زیبایی استفاده شود.

افراد سیگاری برای بهبود سیستم گردش خون در بدن ، لازم است تا جای ممکن چند هفته قبل از انجام عمل زیبایی سیگار را ترک کنند و بعد از انجام عمل زیبایی حداقل تا دو هفته نبایند سیگار بکشند. مزیت بزرگی که این کار دارد این است که برخی افراد ممکن است به کلی سیگار را ترک کنند. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که با اط سر گرفتن مصرف سیگار پس از عمل زیبایی، آثار و نتایج عمل دوام نخواهند داشت .

انتظارات واقع بینانه

درست است که انجام عمل زیبایی می تواند نتایج بسیار چشمگیری را به دنبال داشته باشد ، اما همیشه لازم است افراد انتظارات واقع بینانه ای از عمل خود داشته باشند. فرقی نمی کند که می خواهید عمل بینی ، لیفت صورت ، جوانسازی با لیزر یا هر عمل دیگری را انجام دهید ، دانستن این موضوع که چه انتظاری از این عمل باید داشته باشید باعث می شود تصورات درستی از نتایج عمل داشته باشید و در آینده از نتایج عمل ناراضی نباشید.

متخصص زیبایی در مورد نتایج عمل زیبایی و این که چه انتظاراتی می توانید داشته باشید ،با صداقت تمام با شما صحبت خواهد کرد. در طول جلسه مشاوره با متخصص تصاویر قبل و بعد از عمل بسیاری از بیماران دیگر که عمل زیبایی مشابه را انجام داده اند به شما نشان داده خواهد شد. مشاهده عکس ها به شما کمک می کند تصور کنید ایجاد چه تغییراتی برای شما ممکن است.

باز هم یادآوری می کنیم که انجام عمل زیبایی نمی تواند در احساسی که دیگران به شما دارند ، در آینده،شغل یا شانس شما در زندگی تغییری ایجاد کنند . انجام عمل زیبایی تنها می تواند ظاهر شما و تصویری که شما از خودتان دارید را تغییر بدهند.

قبل از تصمیم به انجام عمل زیبایی حتما با کلینیک تماس بگیرید و وقتی برای مشاوره با متخصص زیبایی و صحبت در این رابطه بگیرید. متخصصین و مشاورین ما بهترین ها در این زمینه هستند.

مشاوره

قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی ، انجام مشاوره بامتخصص زیبایی بسیار مهم و حیاتی است. در طول جلسه مشاوره افراد می توانند انتظارات و نظرات و تصورات خود را به صورت حضوری و در محیطی آرام و مطمئن به متخصص بگویند و متخصص بهترین روش را که برای آن ها مناسب است به آن ها پیشنهاد دهند. در این کلینیک قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی یک یا دو جلسه مشاوره انجام می شود و برای افرادی که از مناطق دور یا شهر های دیگر مراجعه می کنند سعی می شود در طی یک جلسه به تمامی سوالات پاسخ داده شود و به همه موضوعات مهم پرداخته شود. در طول جلسه مشاوره همچنین عکس های مرجعه کنندگان قبلی کلینیک به شما نشان داده می شود و درباره آن ها توضیح داده خواهد شد.

متخصصین زیبایی ما معتقدند با اختصاص دادن زمان کافی به هر مراجعه کننده می توان ارتباط بهتری با آن ها برقرار کرد و درک بهتری از فکر و انتظارات آن ها داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی پلاستیک و روش های زیبایی و جوانسازی با شماره های کلینیک تماس بگیرید و با مشاورین ما صحبت کنید. همچنین می توانید برای مشاوره با متخصص وقت قبلی تعیین کنید.

عمل زیبایی را در اختیار بیمار قرار داد.

با انجام مشاوره و تبادل اطلاعات پزشک خواسته بیمار را به خوبی می داند و بیمار نیز انتظارات درستی از عمل زیبایی خود دارد و نتایج آن می تواند بسیار چشمگیر باشد و برای همیشه تغییر مثبتی در زندگی فرد ایجاد کند.

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
زیبا
زیبا
2 سال ها گذشته

این موضوع میتونه تا حدی به اعتماد به نفس ما مربوط میشه و گاهی وقتها هم ضروری هست که برای رفع یک ناهنجاری به جراح مراجعه کرد.

دکتر محمد مهدی طرزی

مشاوره رایگان