جراحی گوش در اصفهان

دکتر طرزی یکی از پیشگامان ملی در زمینه جراحی پلاستیک صورت هستند. آموزش های تخصصی ایشان در زمینه جراحی پلاستیک و بازسازی صورت ایشان را تبدیل به یکی از محبوب ترین جراحان پلاستیک کشور کرده است و به جهت دانش و تجربه بالای ایشان در زمینه جراحی پلاستیک از ایشان در بسیاری از مجلات ، برنامه ها و همایش های ویژه دعوت به عمل می آید. ایشان یکی از معدود پزشکانی هستند که هم درزمینه جراحی پلاستیک و هم در رشته گوش و حلق و بینی تخصص دارند. جراحی گوش یا اتوپلاستی یک جراحی تقریبا کوچک و جزئی است که با انجام آن می توان ظاهر و شکل گوش های بیرون زده و یا گوش بزرگ را بهبود بخشید و اندازه گوش را کوچک تر جلوه داد. دکتر طرزی تجربه و مهارت بالایی در انجام عمل گوش دارند و می توانند با انجام این عمل بر روی کودک شما، بهترین نتایج دلخواه شما را به دست بیاورند.

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی برای رفع مشکلات ظاهری و بیرون‌ زدگی و همچنین مشکلات مادرزادی ظاهری گوش انجام می‌شود. این مشکلات می‌تواند بر اعتماد به نفس افراد تاثیر بگذارد. گاهی کودکان با ناهنجاری‌های ظاهری گوش به دنیا می‌آیند و بسیاری از بزرگسالان نیز که از ظاهر گوش خود راضی نیستند  متقاضی مناسبی برای انجام این عمل هستند. متخصص زیبایی سر و گردن پس از بررسی‌های لازم روش مناسب انجام این عمل و نتایج بعد از آن را برای شما توضیح می‌دهد.

 

جراحی زیبایی گوش - دکتر محمد مهدی طرزی

 

چگونگی انجام عمل

جراحی زیبایی گوش بر روی قسمت گوش خارجی انجام می شود تا ظاهر آن تغییر یابد و در واقع گوش ها یی که حالت بیرون زده دارند بیشتر به سر نزدیک شوند و ظاهر زیباتری پیدا کنند. عمل جراحی زیبایی گوش یا اتو پلاستیکی که در اصطلاح تخصصی جراحی پلاستیک پینینگ گوش گفته می شود، می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در ظاهر فرد و در نتیجه زندگی او داشته باشد. اکثریت کسانی که کاندیدای انجام این عمل هستند را کودکان تشکیل می دهند. داشتن گوش های بزرگ که بیرون زده و از سر فاصله گرفته برای بسیاری از این افراد خجالت آور است و آن ها از این موضوع ناراضی هستند و عقیده دارند که باعث کم شدن اعتماد به نفس آن ها می شود. خوشبختانه انجام عمل اتو پلاستی راه حل قطعی برای این مشکل است که تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و دوره ریکاوری بسیار کوتاهی دارد. برای بیمارانی که دوست ندارند حین انجام عمل بیدار باشند می توان جراحی را تحت بیهوشی عمومی انجام داد.

عمل زیبایی گوش را در مواردی می توان به صورت بسته انجام داد به این معنی که برش های ایجاد شده بسیار ریز و کوچک و مخفی هستند. اما در مواردی ایجاد برش در گوش ضروری است. در صورتی که جراحی بدون برش انجام شود برای تغییر حالت گوش از سوزن مخصوصی که به داخل گوش فرستاده می شود، استفاده می شود و در صورتی که نیاز به برش دادن گوش باشد ، این برش در قسمت پشت گوش خواهد بود. برش دادن گوش از قسمت پشتی نه تنها موجب رسیدن به بهترین نتایج می شود بلکه جای زخم جراحی نیز کاملا مخفی خواهد بود. در این جراحی در غضروف گوش برشی ایجاد می شوند، فرم غضروف تغییر می یابد و به نحوی که طبیعی به نظر بیاید دوباره در جای خود بخیه زده می شود. بسته به شرایط هر بیمار ممکن است بخیه های قابل جذب استفاده شود.

بهترین زمان برای جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی لاله گوش روشی موثر برای کودکان و بزرگسالان است و برای تمامی سنین بالای چهار سال قابل انجام است. بسیاری از والدین تصمیم می گیرند که این عمل هر چه زودتر روی فرزند آن ها انجام شود تا از اثرات نامطلوبی که ظاهر نامناسب گوش ها ممکن است بر روی اعتماد به نفس کودک بگذارد اجتناب کنند. تصمیم به انجام عمل زیبایی گوش تصمیمی کاملا اختیاری است که البته باید نظر کودک نیز در آن در نظر گرفته شود. بسیاری از خانواده ها تصمیم می گیرند که جراحی زیبایی گوش روی فرزند آن ها انجام شود ، با این حال این جراحی را می توان روی افراد بزرگسال نیز انجام داد.

مراحل اتوپلاستی

این فرایند توسط بهترین دکتر عمل زیبایی گوش در اصفهان تحت بی حسی موضعی انجام می شود. در ابتدا محل انجام جراحی آماده می شود و تکنسین مربوطه محل انجام جراحی را کاملا بی حس می کند. بعد از این که محل انجام جراحی کاملا بی حس شد و بیمار برای انجام جراحی آماده شد، دکتر طرزی بهترین دکتر جراح زیبایی گوش در اصفهان برش بسیار کوچکی در پشت گوش ایجاد خواهد کرد. نحوه ی فرم دادن مجدد غضروف گوش برای هر بیمار و بسته به شکل گوش او متفاوت است. دکتر طرزی ممکن است حالت غضروف ، زاویه قرار گیری ان یا اندازه آن را تغییر دهد و گوش را به سر نزدیک تر کند.

جراحی گوش مناسب چه کسانی است؟

یک بیمار ایده‌ آل برای انجام اتوپلاستی باید از سلامت خوبی بهره‌مند باشد، از مصرف نیکوتین خودداری کند و به بیماری‌هایی که ممکن است روند درمان را مختل کند، مبتلا نباشد. همچنین اهمیت دارد که بیمار دیدگاه مثبت و اهداف مشخصی برای بهبود ظاهر خود داشته باشد. در مورد کودکان نیز به دو دلیل بهتر است حداقل تا ۵ سالگی برای انجام اتوپلاستی صبر کنید:

  • اجازه دهید سایز گوش کودک تقریباً به سایز گوش بزرگسالان برسد تا مطمئن شوید که قسمت اصلاح شده با جراحی زیبایی گوش ، بعد از اتمام رشد گوش هم طبیعی به نظر می‌رسد. گوش کودکان در پایان سن ۵ سالگی به ۸۵% از رشد نهایی خود رسیده است.
  • در اتوپلاستی لازم است در غضروف گوش بخیه انجام شود تا بتوان شکل و موقعیت گوش را تغییر داد. غضروف گوش، قبل از ۵ سالگی بسیار نرم و ضعیف است و نمی‌تواند بخیه‌ها را نگه دارد. به این صورت احتمال موفقیت عمل زیبایی گوش بعد از سن ۵ سالگی بسیار بیشتر خواهد بود.

عمل زیبایی گوش در کودکان

اتوپلاستی در کودکان به عنوان جراحی پلاستیک گوش برای اصلاح شکل و اندازه گوش‌ها انجام می‌شود و معمولاً در کودکانی که با مشکلات شکل یا وضعیت گوش مواجه هستند، انجام می‌پذیرد. زمان مناسب برای انجام اتوپلاستی یا جراحی گوش در کودکان به موارد زیر بستگی دارد:

  • رشد کامل گوش کودک: قبل از انجام عمل زیبایی گوش، بهتر است که گوش کودک به حداکثر اندازه خود رشد کند.
  • سن مناسب: برخی از بهترین دکتران عمل زیبایی گوش در اصفهان ممکن است توصیه کنند که جراحی اتوپلاستی تا پایان سن ۵ سالگی صورت نگیرد تا اطمینان حاصل شود که گوش‌ها به حداکثر اندازه و شکل خود رشد کرده‌اند.

مراقبت های پس از جراحی

بعد از جراحی اتوپلاستی درباره ، شرایطی که بیمار در ادامه خواهد داشت، نحوه انجام مراقبت های بعد و علت درد گوش و تورم تمامی اطلاعات لازم توسط بهترین دکتر عمل زیبایی گوش در اصفهان داده می شود. با این حال در ادامه برخی از مهمترین توصیه های بعد از جراحی گوش را می خوانید:

  • محل بخیه را روزی دوبار با هیدروژن پر اکساید ضدعفونی کنید.
  • پماد آنتی بیوتیک را روزی دوبار به محل بخیه ها بزنید.
  • بخیه های شما قابل جذب هستند و نیازی به بخیه کشیدن نخواهید داشت.
  • تا دو هفته بعد از انجام جراحی گوش ورزش سنگین انجام ندهید
  • بعد از جراحی هدبند مخصوص به شما داده خواهد شد. هد بند را حداقل تا یک هفته پس از جراحی 24 ساعته باید بپوشید. بعد از آن برای 6 هفته باید هدبند را شب ها بپوشید.
  • برای حداقل یک تا دو هفته پس از جراحی هنگام خوابیدنو دراز کشیدن سر خود را کمی بالا نگه دارید.

مشاوره و کسب اطلاعات درباره جراحی گوش

داشتن گوش های بزرگ یا گوش های بیرون زده می تواند اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار دهد. با انجام جراحی اتوپلاستی به راحتی می توان ظاهر شخص را بهبود داد. در صورتی که می خواهید جراحی زیبایی گوش را انجام دهید و در مورد هزینه عمل زیبایی گوش بیشتر بدانید، می توانید با بهترین جراج گوش اصفهان دکتر طرزی تماس بگیرید و برای مشاوره اولیه وقت قبلی تعیین کنید زیرا هزینه جراحی گوش، بسته به میزان گستردگی عمل، تخصص جراح و طول مدت بهبودی دارد. در اولین جلسه مشاوره بهترین دکتر جراحی گوش اصفهان پس از بررسی عدم عفونت گوش خارجی ، به دقت به خواسته ها و انتظارات شما گوش خواهد کرد و به شما خواهد گفت که با انجام عمل به چه نتایجی می توان رسید.

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
محسن
محسن
4 سال ها گذشته

سلام. هزینه جراحی زیبایی گوش چقدر است؟

پدرام
پدرام
5 سال ها گذشته

قیمت اتو پلاسی تقریبا چقدر میشود

دکتر محمد مهدی طرزی

مشاوره رایگان