عمل جراحی بینی عروسکی

سال‌هاست که عمل بینی عروسکی، یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی پلاستیک است. این جراحی برای ترمیم آسیب‌های ناشی از حوادث و ضربات وارده به بینی و همچنین دستیابی به شکل دلخواه بینی انجام می‌شود. دستیابی به چنین تغییرات و تقبل هزینه عمل بینی ، اعتمادبه‌نفس افراد بسیاری که تحت جراحی راینوپلاستی بینی قرارگرفته‌اند را بالا برده است.

در مطب دکتر طرزی از طریق جراحی راینوپلاستی بینی (بازسازی بینی) ناهنجاری‌های ظاهری و عملکردی بینی، بدون خطر و به شکلی که از قبل پیش‌بینی شده اصلاح می‌شود. دکتر طرزی تخصص و تجربه گسترده‌ای در جراحی بینی عروسکی دارد. در طول جلسه مشاوره شما می‌توانید بدون عجله و به‌صورت محرمانه با ایشان در مورد گزینه‌های درمانتان صحبت کنید.‌ همچنین، با استفاده از عکس‌برداری رایانه‌ای نتایج مورد انتظار از جراحی راینوپلاستی بینی‌تان به شما نشان داده خواهد شد. جراحی در اتاق عمل خصوصی کاملاً مجهز و معتبر دکتر طرزی که مخصوص جراحی راینوپلاستی بینی است، انجام می‌شود.

چه کسانی و چرا عمل جراحی بینی انجام می‌دهند؟


بینی در مرکز صورت قرار دارد و داشتن یک بینی طبیعی و زیبا می‌تواند زیبایی سایر اعضای صورت را بیشتر کند. افرادی که بینی‌شان پهن، بزرگ، رو به پایین یا دارای فرمی نامشخص است، معمولاً به خاطر ظاهرشان ناراحت‌اند. این وضعیت علاوه بر داشتن تأثیر منفی بر اعتمادبه‌نفسشان، مانع پیشرفت آن‌ها در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌شان می‌شود. معمولاً این مشکل جوانان را بیشتر آزار می‌دهد، به‌طوری‌که حتی باعث می‌شود که آن‌ها دانشگاه را کنار گذاشته و با دوستانشان قطع ارتباط کنند. بهترین راه‌حل برای این مشکل انجام جراحی بینی عروسکی است، که باعث می‌شود چهره فرد از هر طرف بی‌نقص و متقارن دیده شود. در این جراحی نوک بینی با قوسی که شروع آن از پل بینی است فرآیند بالا بردن نوک بینی انجام می‌شود؛ با این کار بینی باریک‌تر شده و با ظاهر رو به بالایی که دارد شبیه به بینی عروسک می‌شود. به نظر متخصصان، یک جراحی راینوپلاستی بینی مؤثر نه‌تنها خطوط و زاویه بینی، بلکه خطوط اصلی صورت را نیز اصلاح می‌کند. این نوع جراحی روی پیشانی و متعاقباً پل بینی و بعدازآن چانه، تأثیر گذاشته و به کل صورت یک ظاهر عروسکی می‌دهد. افتادگی نوک بینی (پتوزیس) وضعیتی است که علاوه بر زیبایی بینی، عملکرد آن را با مسدود کردن مسیر جریان هوا تحت تأثیر قرار می‌دهد. پتوزیس یک اصطلاح پزشکی است که برای افتادگی اعضای بدن از جمله بینی به کار می‌رود. بینی یکی از اجزای اصلی صورت است که افتادگی نوک آن می‌تواند ظاهر کلی صورت را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. افتادگی بینی علل متعددی دارد و بسته به شرایط بیمار با استفاده از روش‌های جراحی و غیر جراحی قابل درمان می‌باشد.

بینی، از پل تا نوک، رو به بالا می‌رود.

1

بینی‌های بی‌حالت، فرم و حالت مشخص‌تری به خود می‌گیرند.

2

مراحل جراحی


  • بعد از آنالیز برجستگی‌های پیشانی و لب‌هایتان، با استفاده از یک اسکنر سه‌بعدی و طراحی رایانه‌ای ایمپلنت‌هایی کاملاً متناسب با شکل بینی‌تان تهیه می‌شوند.
  • پس از آنالیز فاصله بین پایه پره‌ها و کلوملا (ستونک بینی)، یک نوک بینی فانتزی با ظاهری طبیعی و همچنین پل بینی ایده‌آلی که مدنظرتان است با اضافه کردن غضروف (غضروف گوش یا تیغه بینی) برایتان ساخته می‌شود.
  • بعد از پایان جراحی راینوپلاستی بینی‌تان، به استراحت در کلینیک نیازی نداشته و می‌توانید به خانه بروید.

ویژگی‌های خاص جراحی بینی عروسکی


تزریق ایمپلنت‌های متفاوتی به تیغه و نوک بینی: برای صاف شدن تیغه بینی از ایمپلنت‌های مصنوعی مثل گورتکس و سیلیکون استفاده می‌شود، درحالی‌که برای به دست آوردن یک بینی نوک‌تیز و طبیعی‌تر، از بعضی از غضروف‌های خود بیمار مثل غضروف‌های تیغه بینی و گوش استفاده می‌شود. ازآنجاکه برای نوک بینی از دو نوع غضروف استفاده می‌شود، ما می‌توانیم بینی‌تان هر طور که خواستید طراحی کنیم.

شما می‌توانید صاحب بینی نوک‌تیز، طبیعی و زیبایی شوید که هیچ‌کس متوجه نخواهد شد که این تغییرات با جراحی زیبایی بینی به‌دست‌آمده است. بینی‌تان ظاهر چهره شما را طبیعی‌تر و با ابهت‌تر خواهد ساخت.

یک جراحی راینوپلاستی بینی که یک نوک بینی ایده‌آل می‌سازد: بینی اصلاح‌شده با جراحی بینی عروسکی زیبا و طبیعی است. نوک بینی تیز، شما را جذاب و با اعتمادبه‌نفس نشان می‌دهد. با داشتن یک بینی که شما را دوست‌داشتنی، دارای اعتمادبه‌نفس و جذاب نشان می‌دهد، همیشه عالی و بی‌نقص دیده خواهید شد.

ایمپلنت‌های سفارشی، جراحی پلاستیک مجازی سه‌بعدی: دلیل طبیعی بودن نتیجه جراحی راینوپلاستی بینی این است که ایمپلنت‌های مورداستفاده متناسب با مشخصات بینی هر فرد تولید می‌شوند. ازآنجایی‌که ما ایمپلنت‌هایی می‌سازیم که کاملاً متناسب با شکل بینی و پهنای پل بینی‌تان هستند، امکان ندارد بینی‌تان بدشکل شود.

دوره بهبودی


کل عمل که تنها 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد، تحت بی‌حسی موضعی و تزریق آرام‌بخش (که باعث ریلکس شدن بیمار می‌شود) انجام می‌گیرد و معمولاً بیمار در روز عمل می‌تواند از بیمارستان مرخص شود.‌ ظرف 3 تا 4 روز بیمار به‌طور کامل بهبودیافته و به ظاهر دائمی خود دست می‌یابد.

تأثیرات جراحی بینی عروسکی


با تقبل هزینه جراحی بینی عروسکی ، پهنی بینی، برجسته به نظر می رسد و نوک پایین افتاده آن، سر بالا می‌شود، که در نتیجه بینیِ بی‌حالت قبلی، جایش را به یک بینی خوش‌فرم می‌دهد. یک بینی سر بالا و نوک تیز، علاوه بر ظاهر با اُبهتی که دارد باعث تأثیرگذارتر شدن چهره می‌شود و به طور کلی شخص زیباتر به نظر می رسد.

صورت عروسکی

3

هزینه


هزینه عمل بینی عروسکی بسته به تعدادی از عوامل، متفاوت خواهد بود. بیماران باید با جراح خود در خصوص هزینه جراحی بینی، نحوه پرداخت و گزینه‌های تأمین مالی، گفتگو کنند.

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
سحر
سحر
4 سال ها گذشته

اقای دکتر من بینی استخوانی دارم خواستم عروسکی عمل کنم هزینش چقدر میشه

صدرا
صدرا
5 سال ها گذشته

امروز کلی سرچ کردم، مطلبی به خوبی مطلب شما
پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب همه‌ی وب سایت‌ها مثل مطلب
شما بود خیلی بهتر میشد.

دانلود سریال
دانلود سریال
5 سال ها گذشته

اقا خیلی وبسایتتون عالیه

دکتر محمد مهدی طرزی

مشاوره رایگان