لاغرکردن و کوچک کردن گونه با تخلیه چربی دهانی

a

گونه‌های تپل و چاق در کودکان بامزه است اما در افراد بزرگسال اینطور نیست. بالشتک چربی دهانی، توده‌ای به ‌اندازه توپ گلف است که در دو طرف صورت در زیر استخوان گونه قرار می‌گیرد و باعث می‌شود گونه گرد و تپل به نظر برسد. برداشتن همه یا بخشی از بالشتک چربی دهانی می‌تواند موجب شود که چهره شما تراشیده، خوش‌فرم و لاغرتر به نظر برسد.

اگر گونه‌هایی تپل یا بیش‌ از حد پف‌کرده‌ای دارید، احتمالاً برای انجام عمل تخلیه چربی دهانی فرد مناسبی هستید. روش تخلیه چربی دهانی طی سال‌ها، چهره و ظاهر بسیاری از افراد را بهبود بخشیده است. دکتر طرزی جراح زیبایی سر و گردن می‌گوید، لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که برای موفقیت‌آمیز بودن نتایج، به بالا بودن استخوان گونه نیاز می‌باشد. اگر استخوان گونه بالا نباشد نتایج ناامیدکننده خواهد بود چرا که فرورفتگی نامطلوبی در چهره به وجود می‌آید. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا این شیوه درمانی می‌تواند اهداف خاص شما را برآورده کند یا خیر این است که یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید. پس از گفتگو درباره خواسته‌ها و انتظاراتتان از انجام عمل جراحی، برای حاصل شدن نتایج تحسین‌برانگیز، برنامه درمانی اصلاحی با شما مطرح می‌گردد. پس از تعیین تاریخ جراحی، دکتر طرزی تمام اطلاعاتی که برای آماده شدن به آنها نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 03136205826 تماس حاصل فرمایید.

بالشتک چربی دهانی


گونه‌های تپل و گوشتی اغلب به علت جلوآمدن بالشتک چربی دهانی به وجود می‌آیند. بالشتک چربی دهانی، توده‌ای از چربی است که در امتداد کناره‌های صورت قرار دارد و از دهان تا شقیقه گسترش پیدا می‌کنند. در هر طرف صورت یک بالشتک چربی دهانی وجود دارد و این توده چربی در بخش میانی و پایینی صورت واقع است و به پری بیش ‌از حد گونه‌ها کمک می‌کند. این مشکل در بزرگسالی روی می‌دهد چرا که بدن به‌طور طبیعی در این بازه سنی چربی زیادی را در این قسمت ذخیره می‌کند که این حالت تا حدی با افزایش بیش‌ از حد وزن یا ژنتیک روی می‌دهد. در حالی‌ که کاهش وزن ممکن است کمی موجب لاغر کردن گونه شود، احتمالاً شما متوجه خواهید شد که سخت‌ترین رژیم‌های غذایی و ورزش منظم نیز برای بهبودی چشمگیر کافی نیست؛ بنابراین شما به دنبال راه ‌حل دیگری هستید که ممکن است آن راه‌ حل، عمل جراحی برای لاغر کردن لپ باشد.

افراد مناسب برای عمل تخلیه چربی دهانی


[dopts id=”15″]

تخلیه چربی دهانی برای افرادی طراحی ‌شده است که از پر بودن گونه‌های خود ناراضی هستند و می‌خواهند این مشکل خود را با انجام عمل جراحی برطرف کنند. برای انجام این عمل شما بایستی سالم باشید و همچنین خطرات مرتبط با این روش را بدانید تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

تخلیه چربی دهانی چه ‌کاری می‌تواند برای شما انجام دهد؟


  • فرم متفاوتی به گونه‌هایتان می‌دهد در نتیجه گردی آن‌ها کمتر می‌شود.
  • حالت پفی گونه را کاهش می‌دهد.
  • گونه‌های نامتقارن را اصلاح می‌کند.
  • انحناهای صورت را نمایان‌تر می‌کند.
  • در آقایان می‌تواند گونه‌ها را استخوانی و خوش‌فرم کند تا برجستگی‌های صورت حالتی مردانه‌تر پیدا کنند.

مشاوره


کاملاً ضروری است که با دکتر طرزی جلسه مشاوره‌ای داشته باشید تا دریابید که آیا روش تخلیه چربی دهانی برای شما مناسب یا خیر چرا که بالشتک‌های چربی دهانی تنها علت چاق و تپل بودن گونه‌ها نیستند. شاید روش درمانی دیگری بجز لاغر کردن لپ ، نظیر لیفت صورت برای شما مناسب‌تر باشد. شما باید توسط وی معاینه شوید تا دوره درمانی صحیح برایتان تعیین شود. در اولین جلسه مشاوره می‌توانید تعیین کنید که برای رسیدن به نتایج مطلوب و دلخواه خود، دوست دارید چه میزان از چربی برداشته شود و بهتر می‌توانید تصور کنید که پس از انجام عمل چگونه خواهید شد.

آمادگی قبل از عمل


دکتر طرزی دستورالعمل های نحوه آماده شدن برای عمل جراحی را به شما ارائه می کند. این دستورالعمل ها شامل آموزش هایی می شود که قبل از  عمل جراحی باید از مواردی نظیر سیگار کشیدن، مصرف داروهای معین و انجام فعالیت‌های خاصی که می‌توانند احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهند، اجتناب شود.

عمل جراحی


uyt

برای کوچک کردن لپ‌ها باید از اندازه قسمت میانی تا بخش پایینی بالشتک چربی دهانی کاسته شود. تقریباً در تمام عمل‌های صورت، جهت داشتن آسایش فردی، ایمنی و آسان شدن جراحی، تحت بیهوشی عمومی (به خواب می‌روید) قرار می‌گیرید. ایمن‌ترین و مؤثرترین روش انجام جراحی، طی شدن فرایند درمان تحت بیهوشی عمومی است. پس ‌از اینکه بیهوشی عمومی صورت گرفت (شما به خواب عمیقی فرورفتید)، درون دهانتان در جهتی برخلاف دندان آسیاب بالایی، برش‌های بسیار کوچکی در هر دو طرف صورت ایجاد سپس بالشتک‌های چربی به‌سادگی و سریعاً از درون دهانتان خارج می‌شود و برش‌های کوچکی که از آن‌ها برای خارج کردن بالشتک‌های چربی استفاده‌شده است به‌وسیله یک بخیه قابل ‌جذب بسته می‌شوند. به علت اینکه تمامی فرایند درمان درون دهان انجام می‌گیرد اثر زخم بر روی صورت به‌جای نمی‌ماند پس از اتمام فرایند درمان نیازی به پانسمان زخم نیست.

بهبودی


پس از جراحی، لپ‌ها متورم می‌شوند اما معمولاً این حالت ظرف چند روز برطرف می‌شود. ممکن است از شما خواسته شود تا چند روز پس از جراحی رژیم غذایی مایع و نرمی را دنبال کنید. سایر دستورالعمل‌ها و آموزش‌ها را دکتر طرزی برای شما توضیح خواهد داد. نتایج نهایی به‌ سرعت نمایان می‌شود و شما باید متوجه لاغرتر نمایان‌تر شدن انحنای صورت خود شوید. دکتر طرزی در ادامه درمان، روند ترمیم را بررسی می‌کند و برای شما این مسئله را روشن می‌کند که از چه زمانی می‌توانید به کار، تمرینات و فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.

خطرات


خطرات این روش شامل مواردی مانند بی‌حس شدن دائمی گونه‌ها، عفونت، تجمع مایعات (خون‌مردگی، تجمع مایع غیرعفونی) و ایجاد برآمدگی می‌باشد. اصلاح بیش‌تر از حد لزوم و نامتقارن شدن گونه‌ها نیز از خطرات این روش هستند.

هزینه انجام روش تخلیه چربی دهانی


هزینه انجام روش تخلیه چربی دهانی بسته به اینکه همراه با روش درمانی دیگری انجام شود و همچنین بسته به عوامل دیگری، در هر فردی متفاوت می‌باشد.

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مشاوره رایگان