لیزر دکا دات چیست؟

همزمان با افزایش سن، تغییرات زیادی به شکل های مختلف در بدن هر فرد ایجاد می شود.  دکتر طرزی، این امر را بیش از همه درک می کند و با استفاده از روش های درمانی توسط سیستم لیزر دکا دات، خدمات جوانسازی صورت را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد. سیستم لیزری دکادات، امروزه پیشرفته ترین لیزر CO2 فرکشنال موجود در بازار به حساب می آید.

لیزر دکا دات چیست؟


سیستم لیزری دکادات، یک لیزر CO2 فرکشنال است که به منظور درمان درجات مختلف پیری طراحی شده است.   این روش کاملا غیر تهاجمی است، به این معنا که فرد به منظور داشتن ظاهری بهتر و زیباتر لازم نیست متحمل هیچ گونه برش در سطح پوست شود.  لیزر دات 1540، با استفاده از نور مادون قرمز و پالس دار، از طریق تکنولوژی پیشرفته و ابتکاری عمل می کند که به دکتر طرزی این اجازه را می دهد تا طول موج های مختلف را در کنترل داشته باشد تا نواحی خاص بدن هر فرد را توسط لیزر مورد هدف قرار دهد.

در مرکز پیشرفته ی جراحی پلاستیک، دکتر طرزی اغلب روش درمانی را همزمان با انجام روش دیگر بر روی بیمار به کار می گیرد. جوانسازی پوست توسط لیزر یک روش بسیار کارآمد در مقایسه با سایر روش ها از جمله لیفت صورت، گردن، ابرو و ژل های تزریقی می باشد. درمان توسط لیزر دکادات می تواند در حالی انجام شود که فرد هنوز تحت بیهوشی قرار دارد، به این معنا که فرد هیچ گونه درد اضافی و یا ناراحتی احساس نخواهد کرد. بلکه پس از بهبودی، شاهد نتایج شگفت انگیز آن خواهد بود.

درمان توسط لیزر دکادات


فردی که دارای هر کدام از علائم زیر باشد ولی برای انجام عمل جراحی کاملا آماده نیست، می تواند کاندید بسیار خوبی برای انجام درمان توسط سیستم لیزر دکادات باشد:

•    چین و چروک عمیق
•    شل شدن و افتادگی پوست
•    خطوط عمیق
•    اسکار ناشی از آکنه یا عمل جراحی

لیزر دکادات بر اساس نیاز هر فرد طراحی می شود. درمان توسط دکادات، موجب افزایش وسیعی در تولید کلاژن به منظور بازسازی و جوانسازی پوست می شود تا پوستی سالم با ظاهری مطلوب ایجاد کند. لیزر دکادات برای تمامی افراد و انواع پوست ها مناسب است. می توان لیزر را بر اساس نازک و یا ضخیم بودن پوست فرد تنظیم کرد.

پرسش های متداول


به منظور درک بهتر مراجعین لیزر دکادات از چگونگی درمان توسط این سیستم لیزری، دکتر طرزی لیستی از رایج ترین سوالات در مورد این روش را آماده کرده است. چنانچه سوال دیگری دارید، همین امروز با مرکز ما تماس حاصل کنید.

چه کسی بر روی من روش درمانی لیزر را اعمال خواهد کرد؟

در مرکز پیشرفته ی جراحی پلاستیک صورت، هم خود دکتر طرزی و هم پرستار دوره دیده و بامهارت وی می توانند درمان توسط سیستم لیزر را انجام دهند. چنانچه این روش را همراه با عمل جراحی دیگری انجام می دهید، دکتر طرزی شخصا این عمل را انجام خواهد داد.

آیا می توان لیزر دکا دات را همراه با روش درمانی دیگری به کار برد؟

قطعا. در واقع می توان از روش لیزر دکا دات به طور مکمل و به منظور بهبود نتایج حاصل از سایر روش های درمانی از جمله لیفت صورت، جراحی بینی، لیفت ابرو و جراحی پلک، به کار برد. روش های درمانی غیر تهاجمی از جمله بوتاکس و تزریق ژل، باید دو هفته پس از لیزر درمانی انجام شوند. این امر به پوست اجازه ی بهبودی کامل و فروکش کردن ورم آن را می دهد.

لیزر دکا دات قادر به رفع کدام مشکلات پوستی است؟

دکا دات، برای اصلاح چین و چروک های عمیق، بدشکلی های  بافتی و افتادگی پوست به کار می رود.

هزینه ی درمان توسط لیزر دکا دات چقدر است؟

به این دلیل که ما در مرکز درمانی، روش لیزر دکا دات را  به طور منحصر به فرد بر اساس نیاز هر مراجعه کننده طراحی و تنظیم می کنیم، قبل از این که هزینه ی درمان را تعیین کنیم، باید شما را مورد معاینه قرار دهیم تا از نیازها و خواسته های شما مطلع شویم.

آیا پس از انجام درمان توسط لیزر دکا دات، نیازی به استراحت و مرخصی وجود دارد؟

معمولا زمان بهبودی پس از درمان توسط لیزر دکا دات، بین 3 تا 5 روز طول می کشد که این مدت بسته به هر فرد، متفاوت است.  طی 3 روز اول پس از درمان، آغشته کردن محل تحت درمان با سرکه توصیه می شود. در این زمان لایه های پوست فرد شروع به جدا شدن می کند، البته زمان آن نیز بسته به هر فرد متفاوت است. تا روز هفتم، فرد برای بازگشت به فعالیت های عادی روزانه ی خود آماده است.

در مورد سیستم لیزر دکا دات بیشتر بدانید


دکتر طرزی، به عنوان جراح پلاستیک صورت و جراح بازسازی صورت، دارای دانش و مهارت بالا در تمامی روش های جوان سازی پوست می باشد و با توانایی های خود می تواند با استفاده از لیزر دکا دات، سطح بالایی از رضایت را در افرادی که به دنبال داشتن پوستی جوان تر، شاداب تر، زیباتر و سالم تر هستند را ایجاد کند. چنانچه تمایل دارید در مورد انواع راه هایی که توسط آن لیزر دکا دات می تواند برای داشتن پوستی جوان تر به شما کمک کند، به شما توصیه می کنیم که همین امروز با مرکز زیبایی ما تماس بگیرید تا زمان اولین جلسه ی مشاوره با دکتر طرزی را تنظیم کنیم. در این جلسه ی مشاوره، دکتر طرزی، بر اساس نیازهای منحصر به فرد شما و به منظور کسب بهترین نتایج، روش درمانی توسط لیزر دکا دات را طراحی می کند.   

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
پگاه بهجتی
پگاه بهجتی
4 سال ها گذشته

با سلام و خسته نباشید چه مدت بعد از لیزر ۱۵-۴۰اسکار جوش بهتر میشو؟؟این ک نوشتین از سرکه استفاده کنیم از چه جهت گفته سده چون دکتر من اینو نگفت بهم
و ابن ک برای جای جوش که حالت دره ای داره چ روشی بهتره؟

دکتر محمد مهدی طرزی

مشاوره رایگان