هزینه و قیمت جراحی بینی در اصفهان

اگر در فکر عمل جراحی زیبایی بینی هستید، مسلماً یکی از گزینه هایی که به آن فکر می کنید هزینه و قیمت این عمل است که به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. سعی شده در این مقاله به هزینه عمل زیبایی بینی و فاکتورهایی که بر آن در جراحی بینی تأثیرگذارند پرداخته شود. انجام عمل زیبایی بینی گوشتی برای کسانی که از بزرگی بینی گوشتی و پهنشان رنج می برند، مناسب است. بینی های گوشتی باعث خجالت و کاهش اعتماد به نفس در فرد می شوند و با کوچک کردن بینی گوشتی می توان زیبایی و اعتماد به نفس را به شخص بازگرداند. عمل دماغ های گوشتی نوعی عمل جراحی ترمیمی بینی است و در واقع شاخه ای از رینوپلاستی است و خطرات، مضرات و نیز فواید خود را دارد. برخی از شبکه های تلویزیونی استفاده از کوچک کننده ی بینی را برای بینی گوشتی توصیه می کنند که دستگاهی بس بی فایده و بیهوده است. یک دکتر عالی می داند که چگونه برای درمان بینی گوشتی ظاهر بینی را به شکلی تغییر دهد تا مناسب و هماهنگ با سایر اجزای صورت بشود.

 

هزینه جراحی زیبایی بینی در اصفهان - دکتر طرزی

 

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به جراحی زیبایی بینی نیاز دارید و متقاضی مناسب این جراحی هستید، حتما به مسئله هزینه این عمل نیز فکر کرده‌اید. اگر چه هزینه وقیمت عمل بینی استخوانی مشخصی برای این جراحی زیبایی نمی‌توان بیان کرد، اما شما می‌توانید قبل از انجام این جراحی با متخصص جراحی زیبایی سر و گردن مشورت کرده و هزینه‌های احتمالی را که براساس نوع جراحی شما مشخص می‌شود، در نظر بگیرید. اگر درباره جراحی زیبایی بینی و هزینه‌های آن نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید با شماره 03136205826 تماس حاصل نمایید و از متخصص مربوطه مشاوره دریافت کرده یا نوبت رزرو کنید.

 

هزینه و قیمت عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)

 

هزینه عمل جراحی زیبایی بینی در اصفهان

عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) فرایندی کاملاً شخصی و ویژه‌ی همان بیمار تعریف می‌شود، بنابراین هزینه عمل بینی بسته به شمار عوامل می‌تواند بیشتر یا کمتر از هر مقدار برآورد شده‌ای باشد. یکی از سؤالات رایج در مورد جراحی زیبایی بینی این است که چه تفاوتی بین جراحی زیبایی باز بینی و عمل جراحی بسته بینی وجود دارد. این دو رویکرد متفاوت جراحی برای دسترسی و نمایان شدن چارچوب اسکلتی در زیر پوست بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب بین تکنیک جراحی باز و بسته بینی توسط جراح، بستگی دارد به اینکه اسکلت زیرین بینی چه تأثیری بر تغییرات مورد نظر در شکل و فرم بینی می‌گذارد. با صحبت کردن با پزشک در مورد هزینه‌ و قیمت عمل بینی استخوانی و بررسی بودجه‌ای که در اختیار دارید، این آرامش خاطر را برای خود به ارمغان آورید که پس از عمل دماغ دغدغه‌ی مسائل مادی را نخواهید داشت و از تجربه‌ی یک عمل زیبایی خرسند خواهید بود.با اندکی جستجو و برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید بینی خود را با صرف هزینه‌ای کمتر از آن‌چه می‌پنداشتید و البته با همان کیفیت و توسط پزشک متخصص عمل بینی عمل کنید.
از دیدگاه جراح بینی ، چون نیازها و خواسته‌های هر فرد متفاوت از دیگری است، تعیین هزینه‌ی دقیق عمل رینوپلاستی غیرممکن است. از طرفی برآورد هزینه یا در اختیار قرار دادن دامنه‌ای برای مبلغی که جهت تغییر شکل بینی‌تان پرداخت خواهید کرد نیز می‌تواند برای جراح دردسرآفرین باشد. به همین دلیل است که در وب سایت، بروشورها یا آگهی‌های تبلیغی پزشک خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به هزینه‌های واقعی نمی‌شود. اگر می‌خواهید از هزینه جراحی بینی در یکی از شهرهای ایران آگاهی یابید، بهترین گزینه مشورت با جراح متخصص این زمینه است. همچنین مشاوره با چند جراح نیز پیش از تصمیم‌گیری نهایی می‌تواند راهگشا باشد.

 

هزینه‌ رینوپلاستی

 

هزینه‌ رینوپلاستی شامل چه مواردی می‌شود؟

• دستمزد جراح
• حق‌الزحمه متخصص بیهوشی
• هزینه‌های بیمارستان
• احتساب مالیات کالا و خدمات (GST)و افزودن به هزینه‌های اعلام شده
دلیل تفاوت قابل ملاحظه در هزینه جراحی بینی استخوانی اعلام شده برای انجام جراحی زیبایی بینی از سوی پزشکان مختلف به نوسان داشتن یک یا چند مورد از موارد فوق برمی‌گردد.اکنون هر یک از موارد فوق را به تفصیل بررسی می‌کنیم.

دستمزد جراح

دستمزد متخصص جراحی زیبایی بینی یا جراح پلاستیک صورت معمولاً قیمت عمل بینی ، شامل مراقبت پیش از عمل و پس از عمل ، را دربرمی‌گیرد ، بنابراین لازم نیست برای تعداد معین بازدیدهای پس از عمل جراح باز هم مبلغی بپردازید.هزینه عمل بینی استخوانی در مورد دستمزد جراح برای انجام عمل زیبایی بینی به جراح انتخابی شما بستگی دارد. دامنه بسیار گسترده‌ی حق‌العمل‌ها بازتابی از تبحر جراح در عمل تغییر شکل بینی، مهارت‌های حرفه‌ای، تجربه، تشخیص تخصصی و شهرت جراحان در قیمت عمل بینی تاثیر گذار است.حتماً اطمینان حاصل کنید که جراح انتخابی شما آموزش لازم را برای انجام این عمل خاص دیده باشد.
اکثر جراحان بر این باوراند که عمل جراحی زیبایی بینی و کوچک کردن بینی  یکی از مشکل‌ترین عمل‌های جراحی است، و از این گذشته یکی از معدود عمل‌های جراحی زیبایی است که پس از عمل، نیاز به ویزیت مکرر بیمار دارد. این پیچیدگی و مراقبت بالای عمل بینی از آن رو است که این عمل تلفیقی از دانش و هنر است، و کوچکترین حرکت پیامدهای چشمگیری را به بار می‌آورد که می‌تواند مثبت یا منفی باشد.
در سطحی دیگر، دستمزد‎های جراحان بر مبنای موقعیت مطب و بیمارستان محل جراحی تغییر می‌کند.جراح باید در نخستین جلسه مشاوره ریز ارقام هزینه‌ها را در اختیار شما بگذارد.دستمزد جراح می‌تواند سر به چندین میلیون تومان بزند که البته در میان متخصصین گوناگون، تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای وجود دارد. ضمناً دستمزدهای مطالبه شده از سوی جراحان به نوع عمل جراحی زیبایی بینی نیز بستگی دارد، که البته کاملاً عادلانه است، چون عمل‌های پیچیده‌تر به مهارت، تبحر و صرف زمان بیشتر در اتاق عمل نیاز دارد.

جراحی ثانویه توسط جراح دیگری انجام می‌شود و بسیار پیچیده است، به همین خاطر هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

Untitlشed-2

 

هزینه‌ی مشاوره‌ی اولیه در اصفهان

وقتی اولین بار برای عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)  به جراح مراجعه می‌کنید، هزینه مشاوره را نیز باید متقبل شوید. باز هم مقدار این هزینه بستگی به جراح دارد.

حق‌الزحمه متخصص بیهوشی

حق‌الزحمه متخصصین بیهوشی بسته به مهارت‌های‌شان تغییر می‌کند. متخصصین بیهوشی نیز، مانند اکثر متخصصین پزشکی حرفه‌ای دیگر، مقیاس استانداردی برای دریافت حق‌الزحمه ندارند. با این وجود، بر طبق گزارش جامعه متخصصین بیهوشی استرالیا حق‌الزحمه مطالبه شده از سوی این دسته از متخصصین با توجه بهنمره‌ی”برنامه مزایای پزشکی” (MBS)یا “راهنمای ارزش نسبی” (RVG)تعیین می‌شود.

هزینه‌های بیمارستان در اصفهان

هزینه بیمارستان‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اطمینان حاصل کنید که در بیمارستانی معتبر با کارکنان آموزش دیده و استانداردهای بالا عمل می‌شوید. اکثر جراحان سرشناس تنها در چنین مکان‌هایی دست به جراحی می‌زنند.بخش اصلی مخارج بیمارستان به هزینه اتاق عمل مربوط می‌شود.
معمولاً در برآورد هزینه بیمارستان برای جراحی زیبایی بینی، مبلغی برای بستری شدن در نظر گرفته نمی‌شود. اکثر اوقات مبلغ اعلام شده هزینه‌ی عملی سرپایی است که یک تا سه ساعت در اتاق عمل طول می‌کشد و زمانی نیز برای برطرف شدن اثر داروی بیهوشی و بازگشت بیمار به حال طبیعی لحاظ می‌شود.مسلماً اگر لازم باشد شب در بیمارستان بمانید، هزینه بیشتری هم باید بپردازید.

وسعت درمان

وسعت و پیچیدگی درمان نیز می‌تواند هزینه رینوپلاستی را افزایش دهد. بطور خلاصه، یک عمل پیچیده زمان بیشتری طول می‌کشد و به همین خاطر هزینه بیشتری نسبت به عمل‌های ساده‌تر خواهد داشت. عواملی که می‌توانند باعث پیچیده‌تر شدن جراحی شوند عبارتند از:

  • داشتن تجربه چندین مصدومیت بینی
  • داشتن پوست خیلی نازک یا خیلی ضخیم
  • انسداد بینی
  • انحراف بینی بسیار شدید

موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی مطب جراح می‌تواند بطرز چشمگیری بر هزینه رینوپلاستی تأثیر بگذارد.

مسافرت بین‌المللی

یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید در مورد توریسم درمانی به خاطر داشته باشید سخت بودن مراجعه و حتی در تماس بودن با پزشک پس از جراحی است. جلسات تکمیلی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. هنگامی که جراحی در کشور دیگری انجام شود، بیماران یا جلسات تکمیلی را از دست می‌دهند یا مجبور می‌شوند برای مدتی طولانی در آن کشور سکونت داشته باشند. وقتی که پزشکی را در نزدیکی منزل خود بیابید، راحت‌تر می‌توانید به جلسات تکمیلی برسید و در صورت وقوع هرگونه مشکل یا بروز هرگونه نگرانی می‌تواند جراح خود را ببینید. بسیاری از جراحان مثل خود بنده، کار خود را بازبینی می‌کنند بدون گرفتن هزینه اضافی بابت بیهوشی یا هزینه‌های دستمزد جراح.

دیگر هزینه‌ها

اضافه بر موارد اصلی فوق، ممکن است عمل جراحی زیبایی بینی (جراحی رینوپلاستی ) هزینه‌های دیگری را نیز دربر داشته باشد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • هزینه آزمایش‌های پزشکی احتمالی ـ شاید لازم باشد پیش از عمل، با توجه به شرایط جسمانی و سلامت عمومی بدن، آزمایش‌هایی را انجام دهید، که هزینه‌شان را باید جداگانه پرداخت کنید. همچنین گاهی انجام سی تی اسکن ضرورت می‌یابد تا اطمینان حاصل شود که تیغه میانی بینی صاف است.
  • هزینه عمل‌های افزوده شده.گاهی در طول جراحی زیبایی بینی انجام عمل‌های دیگری نیز ضرورت می‌یابد که منجر به افزایش هزینه می‌شود. یکی از عمل‌های نسبتاً رایج اضافی شامل پیوند بافت از بخش دیگری از بدن می‌شود که در صورتی ضرورت می‌یابد که بخواهید قسمتی از بینی‌تان را بزرگتر کنید یا تغییری چشمگیر در آن به وجود آورید. ضمناً جراح پرداخت هزینه‌های اضافی را برای انجام جراحی بینی به روش باز مطالبه خواهد کرد، چرا که این نوع جراحی زمان بیشتری می‌برد.

چرا باید یک متخصص بیهوشی مجرب در اتاق عمل حضور داشته باشد؟

متخصص بیهوشی کارکردهای حیاتی و وجود علائم زندگی دربدن شما را در طول عمل و زمان بیهوشی تحت نظر دارد. شما به متخصصی نیاز دارید که همه چیز را در مورد بیهوشی ، حل مسئله و خطرهای بالقوه مربوط به زمان تحت بیهوشی عمومی بودن بداند. صرف نظر از موضوع ایمنی، مهارت متخصص بیهوشی آرامش و راحتی خاطر را برای شما، هم در طول عمل و هم پس از آن ، به ارمغان می‌آورد.اکثر جراحان تنها با متخصصین بیهوشی کارکشته همکاری می‌کنند که طبعاً دستمزدشان از دستمزد پزشکی معمولی بسیار بالاتر است، اگر چه هر دو یک کار را انجام می‌دهند.

آیا هزینه عمل جراحی بینی در اصفهان را بیمه پرداخت می کند؟

پاسخ این پرسش بستگی به دلیل انجام جراحی دارد. اگر بینی‌تان به دلیل ضربه، کارکرد نامناسب، نقص مادرزادی یا مشکلات تنفسی نیاز به ترمیم دارد، بیمه مقداری از هزینه را ممکن است پرداخت کند . اما اگر جراحی صرفاً به دلایل زیبایی‌شناختی صورت می‌گیرد ، به عنوان عمل زیبایی طبقه‌بندی می‌شود و بیمه هزینه‌ی عمل زیبایی را تحت پوشش قرار نمی‌دهد.

این که آیا صندوق بیمه فردی شما هزینه‌های عمل جراحی زیبایی بینی را می‌پردازد یا خیر، به نوع پوشش بیمه‌ای ارتباط می‌یابد. بعضی از صندوق‌های بیمه هزینه‌های بیمارستان و چند مورد دیگر را با توجه به بیمه‌نامه‌تان بازپرداخت می‌کنند و هزینه باقی مواردی را که تحت پوشش بیمه فردی قرار نمی‌گیرند باید از جیب خود بپردازید. پیش از انجام عمل از صندوق بیمه‌تان سؤال کنید که دقیقاً چه مواردی را تحت پوشش قرار می‌دهد. تقریباً هزینه ی عمل جراحی زیبایی بینی در موارد فوق خلاصه می شود که به راحتی و با مشورت با پزشکتان می توانید به سرعت از هزینه های آن برای جراحی آگاه شوید. البته ذکر این نکته لازم است که باید حتماً با پزشکتان دیدار داشته باشید تا پزشک ضمن معاینه دقیق شما بتواند هزینه و قیمت را به شما بگوید.

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مسعود
مسعود
3 سال ها گذشته

سلام و خسته نباشید
عکس بفرستیم هزینه را اعلام میکنید؟

bitaballseir.com
4 سال ها گذشته

اقا خیلی وبسایتتون عالیه

مهدی
4 سال ها گذشته

سلام، الان هزینه عمل بینی استخوانی چقده

سئو ارزان
5 سال ها گذشته

مطلب شگفت انگیز ی بود. امیدوارم که در آینده هم از این مطالب خوب استفاده کنیم.

muzicir.com
muzicir.com
5 سال ها گذشته

خسته نباشید ممنون به خاطر این
وبسایت زیبا

مشاوره رایگان