بهترین جراح بینی اصفهان

انتخاب یک دکتر جراح بینی خوب از خود رینوپلاستی مهم تر و سخت تر است. بهترین دکتر های جراحی بینی تنها به منافع خود اهمیت نداده و منافع بیمار را در نظر می گیرند. هر جراح پلاستیک بینی در زمینه ای خاص از بینی مثل بینی گوشتی یا استخوانی تبحر و تخصص دارد، پس یکی دیگر از راه های شناخت بهترین جراح بینی در ایران این است که اگر پزشکتان در نوع خاصی از بینی تخصص ندارد، حتماً شما را به یک جراح بینی خوب ارجاع دهد. در شهرهای بزرگ ایران مانند اصفهان و تهران، می توانید بهترین جراحان بینی را پیدا کنید، ولی این دلیل نمی شود که در سایر شهرها خبری از جراح بینی خوب نباشد. در واقع بهتر است برای یافتن یک جراح بینی خوب در شهر خود مانند اصفهان اقدام نمایید تا هزینه های رفت و آمد و اقامت کمتر شود.

 

بهترین جراح بینی اصفهان

 

یافتن جراح بینی مناسب

کسب اطمینان از یافتن جراح پلاستیک مناسب برای عمل جراحی زیبایی بینی از اهمیتی حیاتی برخوردار است. مراجعه به جراحی متبحر و مورد اعتماد تضمین کننده‌ی شادی و خشنودی شما در پایان عمل تغییر شکل بینی‌تان است. به خاطر داشته باشید که موفقیت عمل جراحی زیبایی بینی‌تان را به دستان جراح انتخابی‌تان می‌سپارید پس نخست مطمئن شوید جراحی یافته‌اید که خود شخصاً از او رضایت دارید.

معیارهای یک جراح بینی حاذق در اصفهان

شرط اصلی رسیدن به بهترین نتیجه‌ی ممکن از “عمل بینی” و منتهی شدن عمل به نتایج دلخواه، انجام گرفتن آن به دست جراحی حاذق و شایسته است. آن جراحی ایده‌آل است که تجربه‌ی فراوان در زمینه‌ی انجام عمل جراحی زیبایی بینی داشته باشد و بتواند حس اعتمادتان را برانگیزد. از جراح بخواهید تا چنانچه آلبومی از جراحی‌های قبلی‌اش تهیه کرده است، آن را در اختیار شما بگذارد تا هم با شیوه‌ی کارش آشنا شوید و هم با توجه به آن مجموعه به میزان مهارت وی پی ببرید. از یاد نبرید که جراحی زیبایی بینی عملی پیچیده است که به توانایی و بینش هنری نیز نیاز دارد. یک جراح شایسته جدا از مجرب بودن از نقطه نظر پزشکی، باید بتواند به خوبی مجسم کند که بینی پس از عمل به چه شکل در خواهد آمد، چرا که هدف از انجام عمل رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه بیمار است. از این گذشته جراح باید متخصص باشد و بتواند راهنمایی‌های لازم را به شما در زمینه‌ی جراحی تغییر شکل بینی ارائه کند و همچنین به تفصیل روند عمل را توضیح دهد. از همه مهم‌تر این است که جراح سلامت شما را در درجه نخست اهمیت قرار دهد. آن جراحی که به سلامت و راحتی شما اهمیت نمی‌دهد، شایسته‌ی انتخاب شدن نیست حال هر چقدر هم که مجرب و حاذق باشد.

روش یافتن بهترین جراح بینی اصفهان

به پزشک عمومی خود مراجعه کنید و موضوع “عمل بینی” را با او در میان بگذارید تا مشخص شود که آیا نیاز به عمل شدن برای شما هست ؟ و این که بیمه درمانی عمل شما را پوشش می دهد یا خیر در این صورت پزشک شما ، شما را به یک جراح بینی ماهر معرفی کند. معمولاً این امکان تنها زمانی تحقق می‌یابد که انجام عمل بینی به لحاظ پزشکی ضروری باشد و نادر است که این عمل در فهرست اولویت‌های پزشکی و بیمه درمانی قرار بگیرد. با این وجود، بیمه تحت شرایط خاصی این عمل را رایگان انجام می‌دهد؛ در این صورت پزشک عمومی نامه‌ی ارجاعی به شما می‌دهد تا بتوانید روند درمان را دنبال کنید و شما را به نزد یکی از جراحان ممتاز خواهد فرستاد. در این روش اول به محض آن که با درخواست اولیه‌تان موافقت شود، یافتن جراح عمل زیبایی بینی بسیار ساده خواهد بود.

اما اگر شرایط لازم برای عمل شدن با پوشش بیمه درمانی را ندارید یا اگر تمایل دارید به صورت خصوصی مورد درمان قرار بگیرید، چاره‌ای نخواهید داشت جز آن که خودتان جراح پلاستیک مناسب را پیدا کنید. این امر متضمن تحقیق کامل و تصمیم‌گیری‌های دقیق در مورد جراح انتخابی‌تان است. اینترنت می‌تواند سرآغاز مناسبی برای شروع جستجو باشد، جراحان ثبت شده در شبکه را بیابید و پیشنهادهای آنها را بررسی کنید. هر چند یافتن منابع واقعی‌تر اندکی دشوارتر و پرزحمت‌تر است، اما سعی کنید بیمارانی را که قبلاً این عمل را انجام داده‌اند پیدا کنید، و سپس از آنها در مورد جراح‌شان و جراح پیشنهادی‌شان بپرسید. احتمالاً گروه‌های پشتیبان محلی سابقاً بیمارانی داشته‌اند که اکنون می‌توانند مشاوران خوبی برایتان باشند و اطلاعات ارزنده‌ای را با توجه به تجربه‌های فردی و جراح معالجشان در اختیارتان قرار دهند. ضمناً سازمان‌هایی تخصصی وجود دارند که به معرفی جراحان برجسته می‌پردازند و در تصمیم‌گیری راهنمایی‌تان می‌کنند.

تهیه‌ی فهرست نهایی از جراحانی که به ترتیب ملاقات خواهید کرد نیز اقدامی مفید و در یافتن جراح مورد نظرتان راهگشا خواهد بود. از پیش پرسش‌های‌تان را یادداشت کنید تا با مطرح کردن آنها در ملاقات با جراحان، در نهایت بتوانید بهترین جراح را برای انجام عمل بینی انتخاب کنید.

تجربه بهترین جراح بینی اصفهان

کسب تجربه‌ی جراحان از دوره آموزشی تخصصی شروع می‌شود. اگر جراح برنامه‌ای آموزشی را گذرانده باشد که در آن استادهای جراحی پلاستیک، متخصصینی با شهرت جهانی در زمینه‌ی جراحی کشیدن پوست صورت بوده‌اند، اما تنها هر از گاه عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده‌اند، آن دوره چندان مفید حساب نمی‌شود!

به خاطر داشته باشید که مهارت جراح در یک زمینه لزوماً به معنای تبحر او در دیگر زمینه‌ها نیست. یکی از بیمارانی که برای عمل دوم به من مراجعه کرده بود، تعریف می‌کرد که مادرش نزد یک جراح عمل کشیدن پوست صورت را انجام داده بود و از نتیجه هم رضایت کامل داشت. پس مادرش در نهایت اعتماد از او خواسته بود تا برای عمل جراحی زیبایی بینی پسرش فردی را به او معرفی کند و آن جراح هم “خودش” را پیشنهاد داده بود! و متأسفانه از قرار، مهارت او در کشیدن پوست خیلی بیشتر بود تا در عمل جراحی زیبایی بینی.

جراحان به عمل “محبوب و مورد علاقه‌ای” گرایش دارند که ظاهراً در انجام آن مهارت دارند و قلق‌اش را به دست آورده‌اند. این تمایل جراحان را همیشه به خاطر داشته باشید.

آیا جراح انتخابی‌تان به دفعات برای انجام عملی که در آینده بر روی شما پیاده خواهد کرد به اتاق عمل می‌رود؟ استادان‌اش چه کسانی بودند؟ آیا در زمره جراحان رینوپلاستی ماهر و یا مشهور به شمار می‌آید؟ آیا جراح آینده شما در جامعه‌ی جراحان مربوطه فعال است و از آخرین نظرات در این زمینه آگاهی دارد؟ آیا جزء اساتید این رشته محسوب می‌شود؟

پرهیز از برخی جراحان عمل زیبایی بینی

اگرچه اکثر جراحان بینی ماهر و قابل اعتماد هستند، متأسفانه برخی این صفات را ندارند. می‌توانید از مواجهه با جراحان نامناسب و ناکارآمد اجتناب کنید به شرطی که بدانید باید به چه نکاتی توجه کنید. در درجه اول، مواظب معرفین جراحان باشید که با “قیمت‌های ویژه” بمباران‌تان می‌کنند یا بر پیشنهادهای بازارشان پافشاری می‌کنند. اگر هزینه عمل آنقدر پایین و در عین حال کیفیت آنقدر بالا بود که رؤیایی و دور از واقعیت به نظر می‌آمد، احتمالاً دروغی در کار است. همچنین از جراحانی اجتناب کنید که نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند تا تن به عمل دهید، از یاد نبرید که فقط خود شما، و نه هیچ کس دیگر تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی است. اگر جراحی مصمم است تا عمل جراحی زیبایی بینی را، آن هم به دست خودش، انجام دهید، احتمالاً در آن صورت صرفاً به فکر منافع خود است و سلامت و رفاه شما را در نظر نمی‌گیرد.

برخی از مشخصات یک دکتر جراحی زیبایی بینی خوب را بر شمردیم. دانستیم که بهترین دکترهای جراح بینی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارند و از یک متخصص رینوپلاستی باید چه انتظاری داشته باشیم. تأکید می کنیم که قیمت و هزینه را نباید معیار یک جراح بینی خوب و عالی قرار داده و کیفیت را فدای کمیت کنیم. با پزشکتان در مورد روش جراحی مثلاً روش باز یا بسته یا مثلاً استفاده از لیزر مشورت کنید.

 

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
خرید بک لیتک
خرید بک لیتک
5 سال ها گذشته

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

مشاوره رایگان