راه های برجسته و بزرگ کردن (قلوه ای کردن) لب ها

ju

برجسته‌سازی (قلوه ای کردن لب) روشی محافظه‌کارانه برای تقویت طبیعی ظاهر لب‌ها است. هدف از این روش، اصلاح فرم و مشخصه‌های طبیعی هر قسمت از لب‌ها و ایجاد ظاهری توپر برای آن‌هاست، به نحوی که تشخیص انجام این عمل زیبایی، به سادگی امکان‌پذیر نباشد.

[alert type=”custom” close=”false” icon=”fa fa-hand-o-left” color=”#000000″ background_color=”#ebd6ee”]

جراح زیبایی انجام عمل برجسته‌‌سازی لب‌ها را برای کسانی که خواهان داشتن لب‌هایی توپرتر هستند، بر عهده می‌گیرد. این عمل که تحت عنوان عمل بزرگ کردن لب‌ها یا قلوه‌ای کردن لب‌ها نیز شناخته می‌شود، از تکنیک‌های مختلفی برای افزایش حجم لب‌ بالا، لب پایین یا هر دوی آن‌ها بهره می‌گیرد. بسته به اهداف فردی هر بیمار، نتایج بسیار چشمگیری از طریق کاشت پروتز و لیفت لب‌ قابل دستیابی خواهند بود. بسیاری از بیماران استفاده از شیوه‌های بدون جراحی را بیشتر ترجیح می‌دهند. ما با افتخار، آماده‌ی ارائه‌ی این شیوه‌های بدون جراحی، شامل تزریق چربی و تزریق ژل لب، به بیماران خود خواهیم بود. در طول جلسه‌ی مشاوره‌ی مقدماتی، روش‌های مختلف برجسته‌سازی لب‌ها به تفصیل شرح داده می‌شوند. برای رزرو نوبت می‌توانید با 03136205826 تماس حاصل نمایید.[/alert]

برجسته‌سازی لب‌ها


[dopts id=”16″]

اگر شما از ظاهر لب‌های خود ناراضی هستید، عمل برجسته‌سازی و قلوه ای کردن لب ها، با بهره‌گیری از شیوه‌هایی بدون جراحی یا مبتنی بر جراحی، قادر به افزایش حجم لب های شما خواهد بود. جراحان در مورد نگرانی‌هایی که بیماران در مورد برجسته‌سازی لب‌های خود دارند، بسیار حساسند. استفاده از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، ظاهری حجیم‌تر را برای لب‌های شما ایجاد می‌کند.

مزایای بهره‌گیری از روش‌های بدون جراحی برجسته کردن لب‌ها


برخی از مزایای روش‌های بدون جراحی برجسته‌سازی لب‌ها عبارتند از:

  • بیمار چند ساعتی پس از درمان می‌تواند فعالیت‌های عادی روزمره‌ی خود را از سر بگیرد.
  • لب‌های نازک بیمار، ظاهر حجیم‌تری پیدا می‌کنند.
  • از آنجایی که از بافت طبیعی بدن انسان استفاده می‌شود، احتمالی برای عدم پذیرش وجود نخواهد داشت.
  • برش‌ها و زخم‌ها به حداقل می‌رسند.
  • فرم لبخند بهتر می‌شود.
  • روش‌های بدون جراحی تزریق چربی و کلاژن و حجم‌ دهنده‌های موقتی که برای برجسته‌سازی لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، نتایج چشمگیری را برای بیمار ایجاد می‌کنند که ظاهری جذاب‌تر، توپرتر، بزرگ‌تر، حجیم‌تر و درخششی زیبا را برای لب‌ها با خود به همراه خواهند داشت.

تزریق ژل

ji4

این شیوه‌ی درمانی، ظاهر ظریف‌تر و طبیعی‌تری را نسبت به پروتزهای لب ایجاد می‌کند و نسبت به تزریق چربی، نتایجی بهتر و قابل انتظارتری را خواهد داشت.

روش انجام درمان

پرکننده‌ها با استفاده از یک سوزن بسیار باریک تزریق می‌شوند. این مواد در ساختار فرمولی خود حاوی لیدوکائین هستند که راحتی بیشتری را برای بیمار فراهم می‌آورد. خود درمان به تنهایی فقط چند دقیقه طول خواهد کشید، ولی از آنجاییکه لب‌ها، مناطق بسیار حساسی از بدن به حساب می‌آیند، ممکن است برای افزایش راحتی و آسایش بیمار به هنگام تزریق، از کرم‌های بی‌حس کننده‌ی موضعی قبل از درمان استفاده شود.

تزریق چربی برای برجسته کردن لب‌ها

ji5

تزریق چربی، روشی بسیار مناسب برای برجسته‌سازی لب‌هاست که با گذشت زمان به طور کامل جذب نمی‌‌شود. در طول این سال‌ها، تکنیک‌های تزریق چربی با ایجاد اصلاحاتی در عمل برداشت، تزریق و آماده‌سازی تکامل یافته‌اند. هر چند بخشی از چربی تزریق شده، مجدداً جذب بدن خواهد شد، ولی با انجام اصلاحاتی بعدی می‌توان افزایش حجم ماندگاری را مشاهده کرد. در صورتیکه انجام این درمان، به جراحی زبده و آشنا با تکنیک‌های تزریق چربی سپرده شود، برجستگی طولانی مدتی را برای لب‌ها با خود به همراه خواهد داشت.

روش انجام

روشی که برای تزریق چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. تزریق چربی شامل برداشت چربی‌های ناخواسته از عضوی از بدن و انتقال آن‌ها به مناطقی از لب که نیازمند تقویت هستند، می‌شود.

در این روش، چربی نواحی ناخواسته، با استفاده از تکنیکی شبیه به لیپوساکشن برداشته می‌شوند. معمولاً این چربی‌ها از طریق یک کانولای مخصوص از نواحی دور کمر، باسن و ران‌ها ساکشن می‌شوند. پس از آن، سلول‌های چربی گرفته شده تصفیه شده و با پلاسماهایی غنی از پروتئین از خون بیمار ترکیب می‌شوند. در موقع درمان، این چربی‌ها به منظور تقویت و حجم‌دهی به لب‌ها، به آن‌ها تزریق خواهند شد.

پروتزهای لب

ji6

در این روش جراحی، از پروتزهای لب به منظور افزایش دائمی ابعاد لب‌ها استفاده می‌شود. این مواد جامد سیلیکونی، نتایجی نرم و طبیعی را ارائه خواهند داد.

روش انجام عمل

جراحی کاشت این پروتزها شامل برش‌هایی می‌شود که از گوشه‌های خارجی دهان بیمار آغاز می‌شوند. این برش‌ها این امکان را برای جراح فراهم می‌آورند تا فضای لازم برای جایگیری پروتزها را در داخل لب ایجاد کند. پس از قرارگیری مناسب پروتز لب، برش‌ها بخیه زده و زخم بسته می‌شود. این بخیه‌ها حل شدنی هستند.

پس از انجام عمل

جراحی برجسته‌سازی لب با استفاده از پروتز لب تقریباً 30 دقیقه بطول می‌انجامد. ممکن است برای چند روزی لب‌ها با درد و تورم همراه باشند. در نهایت این علائم  فروکش کرده و لب‌هایی توپرتر و نرم‌تر ایجاد می‌شوند.

لیفت لب

ji7

عمل لیفت لب می‌تواند نشانه‌های قابل روئیت نازکی لب‌ها را از طریق تقویت ظاهر لب بالا بهبود بخشد.

روش انجام عمل

جراحی لیفت لب به روش‌های مختلفی قابل انجام است. این شیوه‌ درمانی بسته به نیازهای بیمار می‌تواند بسیار منحصربفرد باشد.

  • لیفت بخش مرکزی لب: عمل لیفت بخش مرکزی لب، بخش بالایی لب را کوتاه‌تر و بخش قرمز لب را برجسته‌تر می‌کند و از این طریق ظاهر حجیم‌تری را برای لب بالا ایجاد می‌کند. این عمل از طریق ایجاد برشی کوچک و مخفی مستقیماً زیر بینی، انجام می‌شود.
  • پایین کشیدن گوشه‌های دهان: عمل پایین کشیدن گوشه‌های دهان، تقریباً شبیه به جراحی لیفت بخش مرکزی لب انجام می‌شود، با این تفاوت که در این عمل برش‌های کوچک در کناره‌های لب ایجاد می‌شوند. با انجام این کار، گوشه‌های دهان در موقعیت جذاب‌تری نسبت به قبل قرار می‌گیرند. در هر دو  روش فوق، بخیه‌های بسیار ریزی در طول عمل زده می‌شوند که معمولاً پس چهار تا پنج روز بعد از جراحی کشیده خواهند شد.

بهبودی

ممکن است پس از انجام جراحی، اندکی کبودی ایجاد شود که معمولاً پس از یک هفته برطرف خواهد شد. نتایج عمل لیفت لب بسیار ماندگار خواهند بود. شما می‌توانید با بهره‌گیری از محافظ‌های نور خورشید و یک سبک زندگی سالم، ظاهر بازسازی شده‌ی لب‌های خود را برای مدت زمانی طولانی جوان و شاداب نگه دارید.

هزینه‌های انجام عمل


هزینه‌های انجام عمل برجسته‌سازی لب‌ها بسته به نیازهای فردی هر بیمار و روش‌های مختلفی که جراح می‌تواند مورد استفاده قرار دهد، می‌تواند متغیر باشد.

دکتر محمد مهدی طرزی، در زمینه جراحی زیبایی بینی مشغول به فعالیت هستند.
نظرات
0 0 آرا
امتیاز دهی به مقالات
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مشاوره رایگان